Výpočet povrchu a objemu těles

Popis úkolu

Úkolem je vytvořit třídu, která bude řešit výpočty povrchu a objemu těles jako jsou krychle, kvádr, koule, válec, kužel a jehlan.

Interface:

public interface Krychle {

double povrch();
double objem();
}

Obdobný interface bude i pro ostatní tělesa.

Ukázka testů:

public class TestKrychle extends TestCase {
private Krychle krychle;

protected void setUp() throws Exception {
super.setUp();
/**@todo verify the constructors*/
krychle = new Krychle(7);
}

protected void tearDown() throws Exception {
krychle = null;
super.tearDown();
}



public void testPovrch() {
double expectedReturn = 294;
double actualReturn = krychle.povrch();
assertEquals(expectedReturn, actualReturn, 0.5);
}

public void testObjem() {
double expectedReturn = 343;
double actualReturn = krychle.objem();
assertEquals(expectedReturn, actualReturn, 0.5);
}



}

Obdobné testy jsou i pro ostatní tělesa.