Cvičení 3 - Základy Windows Forms
Úloha 0
Konzultace k odevzdanému zadání projektu.
Úloha 1
Rozšiřte class library z minulého cvičení o vlastnost int?[] Prvky
Úloha 2
Vytvořte projekt typu Windows aplikace, který bude referencovat assembly MojeAdt. Gui aplikace bude obsahovat následující funčknost.
- Panel pro vizualizaci Fronty
- Popis pro textbox na vložení čísla.
- Textbox na vložení čísla.
- Tlačítko pro přidání prvku do kolekce. Hodnota se vezme z textboxu.
- Tlačítko pro odebrání prvku do kolekce.
- ListBox zobrazující aktuální obsah Fronty. Bude zobrazovat vše, tj. i neplatné prvky.
- Panel pro vizualizaci Zásobníku
- Popis pro textbox na vložení čísla.
- Textbox na vložení čísla.
- Tlačítko pro přidání prvku do kolekce. Hodnota se vezme z textboxu.
- Tlačítko pro odebrání prvku do kolekce.
- ListBox zobrazující aktuální obsah Fronty. Bude zobrazovat vše, tj. i neplatné prvky.
- Zobrazování jen platných dat z obout ADT
Upravte vlastnost Prvky tak, aby vracela jen platné prvky objektů
Úloha 3
Procvičení příkladu z přednášky.
- Aplikace obsahuje 2 tlačítka a panel do kterého se dá kreslit.
- Čtverec (Tlačítko 1) se bude kreslit při události Mouse_Down a Kružnice (Tlačítko 2) při události Mouse_Up